Go Back   Champions of Regnum > Testing server (Amun) > Current version

Current version Changes being tested on the experimental server (Amun). This forum is multi-language (english, spanish).

Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
Old 10-08-2009, 02:24 PM   #1
DkySven
Marquis
 
DkySven's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: The Netherlands
Posts: 2,076
DkySven has a spectacular aura aboutDkySven has a spectacular aura about
Default Nieuwe Technologie - Publieke Test Feedback 1

Als je goed Engels kunt is het handiger als je problemen report in de Engelse threads, om zo de communicatielijnen kort te houden

#Korte Beschrijving

.Introductie
NGD heeft naar Amun een nieuwe versie van Regnum Online geupload, die op de nieuwe engine draait. Windows gebruikers moeten hun DirectX versie, C++ runtime bibliotheken en videokaart-drivers updaten naar de nieuwste versies, Linux-gebruikers zouden gewoon hun update manager moeten laten lopen. Het is de bedoeling dat dit uiteindelijk door de client of de installer gedaan wordt, maar dat is op dit moment nog niet mogelijk.

.Ondersteunde Hardware
Tot nu toe zijn de enige ondersteunde grafische kaarten de nVidia GeForce (6 of nieuwer) of ATI Radeon (x1300 of nieuwer). Gebruikers met andere kaarten kunnen ook testen, maar de nieuwe technologie is nog maar in de beta en er kunnen problemen zijn, helemaal met niet-ondersteunde videokaarten. Dit is slechts nog de eerste versie van de publieke beta.

#Doel

.Stabiliteitstest en hardwarecompatibiliteit
Dit eerste onderdeel van de publieke test is er om de stabiliteit en de hardwarecompatibiliteit te testen. Om deze reden zijn veel verbeteringen en andere dignen om het spel te verbeteren zijn nog uitgeschakeld omdat NGD eerst de stabiliteit wil testen. Pas als dit voldoende getest is, wordt dit ingeschakeld.

#Procedure

.Hoe te updaten

Om de huidige versie van Amun te draaien, installeer de volgende updates:

Visual C++ 9.0 Redistrutable

DirectX

nVidea drivers

ATI drivers

.Regels voor het reageren
-Geef je PC's specificaties op 1 regel: processor, videokaart, RAM werkgeheugen, besturingssysteem.

-Report geen kleine visuele fouten. Report alleen als er bijvoorbeeld een stad mist of alle monsters uit een bepaald gebied.

-Als je dit hebt, geef aan wanneer je problemen hebt met prestaties, crashes en/of andere fouten en geef aan in welke gebieden dit voorkomt.

-Als je vragen hebt over de procedure, het installeren of de nieuwe technologie, stel deze hier.

-Elke post hier die niet aan de bovenstaande regels voldoet, wordt zonder waarschuwing verwijderd.

#Disclaimer

.Stabiliteit
Deze versie heeft misschien verschillende compatibiliteits- en prestatie-problemen, wat is omdat het de eerste publieke versie is. Houdt dit astublieft in gedachten en weet dat dit niet meer het geval zal zijn bij de laatste versie.

.Bekende problemen.
-De verhouding van schaduw-kwaliteit en resolutie werkt nog niet goed.
-Als je in het spel de View Distance gaat aanpasses crasht het spel.
-Als de zon op de horizon staat zijn er problemen met schaduwen die verkeerd zijn weergegeven.
-Alle andere lichten behalve de zon zijn voor het moment uitgeschakeld
-Het gras is misschien te donker door problemen met de verlichting
-Crash wanneer je afsluit in DirectX
-Bepaalde objecten zijn niet goed weergegeven(huizen, fonteinen, de spinnengrot in Ignis)
-De meeste spells worden niet correct weergegeven.
-Problemen met de doorzichtigheid van bijvoorbeeld geesten.
__________________
Dky Sven, level 54 knight (Ra) Valhalla
Dky the Goat, level 35 conjurer(Ra)
Dky Sven, level 51 knight(Horus) Something

Last edited by DkySven; 10-09-2009 at 02:28 PM. Reason: OpeGL werkt nu
DkySven no ha iniciado sesión  
Closed Thread

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 02:03 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
NGD Studios 2002-2024 © All rights reserved